Tuesday, February 17, 2009

LAMA RASANYER TAK TULIS BLOG!!

Kepada semua rakan-rakan yang pernah singgah blog ini atau pun saja2 nak usha..
aku minta maaf kerana lama tak update blo dan tak banyak isu yang aku kupas.. sebenarnya aku ini kurang nak serve internet atau malas nak menulis..bagi aku, daripada aku menulis di blog...banyak lagi assignment yang aku perlu siapkan...actually blog ini satu skill dimana orang ramai boleh share dan meng"IMPROVE'kan tulisan mereka....(ni pun perminta bcuk..dia ada kat sebelah ni sambil senyum...motif ketawakan) tapi ini lah hakikat...bila aku rasa nak tulis...aku akan tulis...aku tak dilahirkan untuk menulis yang begitu banyak dan menceritakan perasaan aku...aku leboh tertarik untuk berdiam diri dan hanya masa yang menentukan....dengan adanya blog ini...macam2 information yang aku dapat..kadang-kadang orang-orang yang buat blog ini aku jadikan sumber untuk aku membuat assignment....aku tak tipu coz aku nyer keje banyak rujukan dari sumber-sumber macam ini..... untuk sem 2 ini aku punya jam kreadit 21 satu..bila dipikirkan balik actually banyak siot...dari diploma sampai sem lepas, aku punya jam creadit hanya 15 sehingga ke 18 sahaja...tapi biler masuk sem ini...21 jam kredit aku kena amik...tu yang dok pikier....Ya Allah..banyak sangat nak tanggung..satu reason aku...takut drop pointer...dua mesti banyak assignment dan tiga......aku ada 5 subjek yang 3 jam kredit(mampus)....yang sham ni boleh layan tgk slumdog millionaire..best gak..tapi aku pun tak dapat tgk....bz la katakan...ermmmmmm so rakan-rakan..pas ni if aku tak dapat tulis blog....hope-hope korg paham atau tak yah paham pun....hehehehehehehhehe

* ini pun tgh online cz tension sangat buat assginment..dah lah esk present BEL..jgn nagis macam aritu sudah..tapi bb aku bagi tips..wawawawawa...seeeee YAaaaaa

1 comment:

closed said...

kdg2 kite mmg ingin rase nk menulis.xsemestinya slalu coz manusia ada pelbagai karektor so wt rileks je syg.syg kamu