Thursday, October 16, 2008

kecewa, napa aku kecewa.. aku kecewa sangat hari ini, melihat perkara yang baik dahulunya kian berubah menjadi jahat.. rasa macam tulisan azmir, baik VS jahat...dalam dunia ini banyak manusia yang baik dan jahat...tapi bagi aku manusia yang jahat secara diam adalah manusia paling bangkai!!!!!(ya Allah geramnya...) aku sedih jika rakan-rakan aku juga turut berlaku..mula2 dah ada sorag kini tambah satu...mangsa kepada manusia yang jahat secara diam ini....kesal pun ada...bagai mana lah pasaan dorang kan....buat keje yang jahat??

kini baru aku dapat rasa, hati seorang perempuan untuk kasihi...sangat indah untuk dirasai.. cinta...apa itu cinta? adakah cinta itu sakit? adakah cinta itu nafsu?adakah cinta itu menjanjikan bahagia? adakah cinta itu sekadar tukar ganti? ah.....terpulang pada individu yang ada cinta di hati..... bagi aku cinta itu sangat bahagia jika kita memahaminya, tiada siapa yang sempurna untuk dicintai..tapi bagaimana insan yang bukan sempurna untuk bercinta kini dirampas?? bagaimana cintanya pergi begitu saja.....aku kasihan pada insan begini... terlalu kejam untuk dirasai... lagi-lagi jika cinta itu pergi tanpa sempat kita capai...(Alhamdulillah, aku bahagia bersama cinta)..........



jawapannya..tanya lah hati kalian...



kisah duka akan bersambung..
tiba-tiba dapat pangilan dari cinta..
pesanan : jangan bercinta mengikut nafsu!!!

No comments: