Wednesday, August 27, 2008

Aisheteru B!




Mana ada majnun, kat situ ada laila.....mana ada shahjehan, kat situ ada Mumtaz....mana ada Rameo, kat situ ada julie.....MANA ADA SHAM, KAT SITU ADA ORKED laah...... (che waa...gler jiwang doh)..biasalah... orang yang kita sayang kita perlu highlight kan dalam kamus hidup kita..HISYAMUDIN AHMAD orang yang penting dalam hidup aku selepas ahli keluarga....bak kata dia orang yang sentiasa dekat dan memahami aku...dah banyak perkara yang aku lalui..masih ingat lagi dulu kat zaman stadium..sapa yang pernah rasalah kan..nasib baik aku pernah gak 1 sem kat sana...mula-mula aku naik bas ke stadium, nampak mamat sorang duduk kat skuter dia...budjet cool la...tapi bagi aku memang cool...saper g kalau bukan SHAM BP.. Mula lah bibit-bibit Cinta.................

JATUH CINTA-MATTA
pertamaku melihatmu bergetar rasa hatiku
berdebar-debar jantungku mungkin ku suka padamu (SHAM)
ketika ku melihatnya berdetak-detak di dada
mungkin itu suatu pertanda bahwa ku suka padanya.


macam tu lah pasaan aku..akhirnya perkenalan aku bermula dengan persahabatan.. selama bersahabat..tarikh 1 ogos 2005 adalah tarikh rasmi dan tarikh tu juga adalah hari yang membuatkan aku menjadi Wanita yang SHAM pilih(couple la..skung tahun baper.?)

WANITA YANG KAU PILIH-ROSSA
Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta Setia sepertiku


Bila dah macam tu..rasa gembira yang teramat...bayangkan orang yang kita suka....!!!!! rasa jadi gila jap tapi kejap jer lah... bila dah harungi hidup sama ngan dia.... banyak dugaan dan rintagan yang ada..pahit, manis, masam ermmm macam-macam lah....semua jadi satu...tapi ia tetap jadi kenangan yang terindah buat aku!! aku sedar hampir 3 tahun ni aku pernah gaduh dan bergaduh ngan SHAM pasal perihal orang ketiga tapi biasa lah tu semua dugaan dalam bercinta..kalau tak....tak ar rasa bercinta org kate....tapi aku masih setia
DIA MILIKKU-KHADEEJA

memang benar ku katakan
dia milikku
biarpun kau mengganggu dia setia padaku
sudah jangan kau mencoba untuk memiliki
kerna dia tak semudah kau sangka

Mama kata- ada jodoh ada lah...benda-benda ni semua ketentuan-NYA...tapi manusia perlu yakin dan berusaha untuk mencapainya...betul tak ANIM?---memang betui lah kan....aku tak mengharap tapi dengan ada keyakinan aku pasti.!!! Aku harapkan kebahagian yang berpanjangan..tu lah dah sayang sangat!! nak wat macam mana kan....

CINTA MU MEKAR DIHATI-MAY
Kau umpama bintang menyinari hidupkuKu
harap kau terus bersinar
Di ketika kau Perlukan aku
Sentiasa aku Ada di sisimu
Di ketika Rindu padamu
Terasa cinta Semakin dalam
Kau dalam ingatan
Di sepanjang hayatku
Demi teguhnya cinta Selama-lamanya


...........lagu Khas untuk KITA...SHAM & ORKED


BULAN DIPAGAR BINTANG- P.RAMLEE
Malam bulan dipagar bintang
Makin indah jika dipandang
Bagai gadis beri senyuman
Pada bujang idaman
Duhai kasih ingin dimanja
Dengan cumbuan mesra
Untuk pelipur lara
Penawar dik asmara
Malam bulan dipagar bintang
Tambah seri cuaca malam
Murni sungguh ciptaan Tuhan
Bulan bintang lampu alam
Andai kata bintang menyepi
Bulan tidak berseri
Malam menjadi sunyi
Tidak berseri lagi













2 comments:

BiArkan Aku Ke LaUt said...

thankz ma,ni baru permulaan dlm idup n harap kite truskan sampai masing-masing capai impian yg kita nk.yakin dengan apa yg kita nk,pasti kita akan peroleh sesuatu yg beri byk makna dalam idup kita.

WIZARD said...

melihat kebahagian rakan rakan secara tidak langsung terlupa akan kekecewaan diri sendiri..

:.semoga berbahagai.: