Wednesday, May 27, 2009

PROSES mengumpuL GADJET???

Cuti ini aku sedang bekerja di RAHIMAH COLLECTION di putrajaya....gaji bulanan, bolehlah...sekarang adalah proses mengumpul gadjet dan harta-harta sepencarian dengan CINTA....sudAH banyak yang dapat..cuma sekarang ada lagi 2 lagi gajet dan harta yang perlu dilaksankan dengan secepat mungkin...semua ini adalah kepuasan dan motivasikan diri aku untuk lebih rajin beruasaha sendiri daripada meminta skim ibu bapa...cukup lah tanggungan mereka pada aku selama ini....hahahahaha.... setakat ini yang banyak membantu melaksanakan impian aku adalah CINTA...(terima kasih b)....harta, atau aset? bagaimana pula...yer..semua itu masih perlu aku kerja keras...banyak benda yang perlu di lakukan kan???? USAHA & RAJIN TANGGA KEJAYAAN...!!!!!!!!!-bukan mengharapkan org lain...sumber yang halal itu yang penting!!

Antara gadjet yang dah ada:



Nikon D40



Sony Ericson w580i (Hadiah from CINTA)





Laptop Dell







Nokia E71 (Baru mendapatknya)


Masih Mencari :





PSP




ipod Apple..




P/S : Semua Gadjet aku adalah berwarna PUTIH.. termasuklah kereta KENARI ku!!!!
Tq CINTA



1 comment:

bluebutterfly said...

besnyer dh dpt phne bru...
mama pown nk gak adk mntak ar kat b adk... hehhehe... pew lah slahnyew belikan utk mntua... hahahahhahahahaah....