Wednesday, April 8, 2009

JAHAT VS BAIK!!!!

Pada saat ini, aku sangat benci pada kepalsuan...
Makin hari makin menikam dalam ingatan...
manusia boleh berubah, kenapa tidak boleh menerimanya....
susah sangat menjadi orang baik begini...
JAHAT pun susah..
tak ingin menjadi sejahat dulu lagi!!!!!

Yang Jahat, semakin menjadi jahat...
Yang baik, di tikam oleh si JAHAT....
Rasa susah menjadi orang HEBAT!!!
orang Baik yang berada di kalagan yang BETUL!!!!

Kebenaran akan terbuka..
walaupun lambat, ianya akan di tentukan...
Kami masih ada TUHAN YANG MAHA ESA...
Ingatlah pada-NYA..
sebelum mata tidak terbuka!!!
Insaf lah TEMAN!!!


JADI LAH KAMI YANG SEBENAR!!!!!

2 comments:

semut kecil said...

tajuk ni macam entri aku yang publish kat buku elarti tu je... hahahah =p

Orkedto said...

tu lah..manusia, suka mengata benda yang tak betul untuk menutup KELAKUAN SUMBANG dia sendiri