Tuesday, October 21, 2008

sound direct @ cakap-cakap belakang????

pilihan-pilihan kalian.........
mana anda lebih gemar? sound direct a.k.a kene setepek? atau cakap-cakap belakang?...
hidup ini mana yang tak ada cakap belakang...semua manusia akan ngata belakang.....jika tak puas hati dengan seseorang jer, mula lah bercakap-cakap belakang....dapat tau orang tu cakap belakang, mula lah nak mara, nak bergaduh, sakit hati, geram....tapi bagaimana mula dengan orang yang sound depan-depan? rasa malu, nak marah gak, tak puas hati, ahhh semua lah...ELLO, inikan hukum dunia yang dah jadi lumrah...ada benda yang kita cakap belakang dan ada juga kita kene cakap depan-depan....manusia semua tak PERFECT...kalian tak puas hati dengan rakan yang cakap belakang, tapi bila rakan dah mula mulut leser cakap depan kena pulak setepek, pun kalaian marah???
maka pilihan ditangan anda...jika kalian kenal rakan anda, anda tahu dimana untuk bercakap.....semua manusia sama...ko ngumpat pun dah kira cakap belakang....sama jer....tak nyah nak tunjuk jari yang ko tu bagus...apa fungsi CERMIN......KAN?

5 comments:

M.U.S.E said...

hahaha..
okey..
btul tu..

salam singgah anyway~
dozo yoroshiku~

Atiela razmie said...

hahaha..setuju..manusia sama je..ditelan mati mak, diluah mati bapak~!! so tepuk dada tanya minda la..:p

BiArkan Aku Ke LaUt said...

kcik...awat hang x update lg...ma caya ar ma pyer statement....

WIZARD said...

kena tagged.. read my blog..

BiArkan Aku Ke LaUt said...

kcik...update ar blog.nk gak dego statement baru ma...syg kamu